عصر خودرو

توسط سازمان خصوصی سازی در کیش برگزار می شود:

نشست تخصصی معرفی فرصت‌ها برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جهت حضور در برنامه خصوصی سازی

عصر بازار- نشست تخصصی معرفی فرصت‌ها برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جهت حضور در برنامه خصوصی سازی جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان خصوصی سازی برگزار می شود.

نشست تخصصی معرفی فرصت‌ها برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جهت حضور در برنامه خصوصی سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، نشست تخصصی معرفی فرصت‌ها برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جهت حضور در برنامه خصوصی سازی جمهوری اسلامی ایران در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش توسط سازمان خصوصی سازی برگزار می شود.
    این نشست تخصصی با هدف معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و فراهم آوردن بستر لازم جهت حضور سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی در برنامه خصوصی سازی در روز چهارشنبه مورخ 2 آبان از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل  سالن اجتماعات خوارزمی، مرکز همایش های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.
    همچنین اهمیت جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان در برنامه خصوصی سازی، تبیین شرایط و نحوه حضور سرمایه گذاران خارجی در برنامه خصوصی سازی، معرفی مشوق ها و مزیت های درنظر گرفته شده برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی و تعاونی واقعی، تبیین تعهدات خریداران و فروشندگان در چارچوب قراردادهای واگذاری و تبیین چارچوب های نظارتی پس از واگذاری از جمله محورهای این نشست تخصصی هستند.
    این گزارش می افزاید: پوری حسینی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی و زهره عالی پور، عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاههای سازمان خصوصی سازی نیز از سخنرانان این نشست تخصصی هستند.

    برچسب ها