عصر خودرو

با تصویب هیات وزیران ؛

اطلاعات مالیاتی بنگا‌ه‌های اقتصادی در اختیار وزارت صمت قرار می‌گیرد

عصر بازار- با تصویب هیات وزیران، اطلاعات مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی دارای مجوز از وزارت صمت به مدت یکسال در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

اطلاعات مالیاتی بنگا‌ه‌های اقتصادی در اختیار وزارت صمت قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، با تصویب هیات وزیران، اطلاعات مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی دارای مجوز از وزارت صمت به مدت یکسال در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

    این تصویب نامه که از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، آمده است: هیات وزیران در جلسه 1397/7/4 به پیشنهاد شماره 142445/ 60 مورخ 29/ 5/ 1397 وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد تبصره (4) ماده (169) مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 1394 تصویب کرد: 

    1- اطلاعات مالیاتی بنگاه‌های اقتصادی دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت اعم از مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده با حفظ طبقه‌بندی مربوط، صرفا به منظور ارائه خدمات بهینه و توزیع مناسب منابع به بنگاه‌های مذکور و نظارت موثرتر بر عملکرد آنها،‌به مدت یکسال در اختیار وزارت  یاد شده قرار می‌گیرد و ارائه اطلاعات برای بیش از مدت یاد شده، منوط به ارائه گزارش مشترک وزاتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صنعت،‌معدن و تجارت به هیات وزیران می‌با‌شد. 

    2- سازمان امور مالیاتی کشور موظف است تمهیدات لازم برای ارسال سامانه‌ای (سیستمی) این اطلاعات را تا یک ماه پس از ابلاغ این تصویب‌نامه فراهم نماید.

    برچسب ها