عصر خودرو

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اذعان کرد ؛

ذخایر گاز آمریکا به کمترین میزان در ۱۳ سال گذشته رسید

عصر بازار- سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: در آستانه رسیدن به فصل سرما حجم ذخایر گاز طبیعی در آمریکا به کمترین میزان در ۱۳ سال گذشته رسید.

ذخایر گاز آمریکا به کمترین میزان در ۱۳ سال گذشته رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، سازمان اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد: حجم ذخایر گاز طبیعی آمریکا در آستانه زمستان به 3263 میلیارد مترمکعب در آخر ماه اکتبر خواهد رسید که کمترین میزان از سال 2005 تاکنون محسوب می‌شود.

    در بیانیه این سازمان آمده است یکی از دلایل کاهش ذخایر گاز آمریکا سرمای شدید ماه آوریل سال جاری است؛ چراکه آوریل سال 2018 سردترین ماه آوریل در 28 سال گذشته بوده است و همین امر باعث شد نه تنها بخشی از ذخایر گاز آمریکا مصرف شود، بلکه آغاز زمان ذخیره‌سازی گاز در این کشور با 4 ماه با تأخیر مواجه شد.

    سازمان اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش خود ادامه داد: احتمالاً با افزایش تولید گاز در آمریکا و بهبود زیرساخت‌های توزیع گاز، قیمت این حامل انرژی در آمریکا نسبت به سال 2017 تغییر چندانی نخواهد کرد.

    در سال 2017 آمریکا با توجه به شبکه توزیع گاز ضعیفی داشت، مجبور شد برای تأمین نیاز خود از خارج از این کشور گاز وارد کند و به خصوص دو محموله بزرگ LNG از روسیه دریافت کرد.

    برچسب ها