عصر خودرو

شنبه ۲۱ مهر؛

جدیدترین قیمت ها از بازار سکه و ارز

عصر بازار- در حالی‌که قیمت‌ اونس جهانی طلا نسبت به هفته گذشته روند افزایشی را تجربه کرده در بازار داخلی، طلا و سکه وضعیت با ثبات و کم نوسانی را تاکنون داشته است.

جدیدترین قیمت ها از بازار سکه و ارز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، قیمت طلا و سکه که در آخرین روز هفته گذشته نیز ثبات نسبی را تجربه کرده بود، امروز هم همین رویه را در پیش گرفت و با وجود افزایش قیمت اونس جهانی طلا به 1218 دلار، نوسان چندانی نداشت به طوریکه امروز (شنبه) سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 450 هزار تومان فروخته می‌شود.

    هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز چهار میلیون تومان و 250 هزار تومان قیمت دارد، نیم سکه نیز دو میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

    طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان در بازار امروز داد و ستد می‌شود و قیمت سکه یک گرمی نیز 670 هزار تومان بوده که تغییری نسبت به پنجشنبه هفته گذشته نداشته است.

    معاملات بازار طلا نیز بر همین منوال ادامه دارد. ثبات قیمتها در معاملات بیشتر از نوسان قیمت به چشم می‌خورد چرا که هر گرم طلای 18 عیار در طلافروشی‌ها 421 هزار و 500 تومان تومان داد و ستد می‌شود و هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 826 هزار تومان قیمت دارد.

    برچسب ها