عصر خودرو

نفت کویت ۲۷ دلار می‌شود

عصر بازار- یک تحلیلگر نفتی کویتی پیش‌بینی کرد: قیمت نفت این کشور در ماه فوریه به ۲۷ دلار در هر بشکه تنزل پیدا خواهد کرد.

نفت کویت ۲۷ دلار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری کویت این تحلیلگر کویتی گفت: قیمت نفت این کشور تحت تاثیر ورود نفت ایران به بازار و تصمیم کنگره آمریکا به لغو منع صادرات نفت این کشور در ماه فوریه به 27 دلار در هر بشکه خواهد رسید.

    محمد الشتی تحلیلگر نفتی کویتی گفت: کارشناسان بین‌المللی نفتی همگی معتقدند که این فاکتورها و به ویژه اضافه شدن روزانه حدود 500 هزار بشکه نفتی ایران به بازار به کاهش قیمت نفت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس منجر خواهد شد.

    الشتی افزود: انتظار می‌رود قیمت نفت برنت به دلیل افزایش قابل توجه مقدار عرضه نفت به بازار به 32 دلار در هر بشکه برسد.

    این تحلیلگر کویتی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین چالش پیش‌روی تولید‌کنندگان در سال 2016 رسیدن تقاضای نفت به سطح عرضه است.

    وی گفت: کاهش شدید قیمت نفت باعث افزایش مصرف جهانی و در نتیجه افزایش تقاضا خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: در خصوص تاثیر بازار نفت آمریکا روی عرضه و تقاضای نفت در سال 2016 موافقت کنگره با فروش نفت شیل چندین تاثیر خواهد داشت.

    فروش نفت شیل به افزایش سود پالایشگاه‌های آمریکایی از طریق واردات نفت سبک آمریکا و صادرات نفت سنگین و متوسط منجر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها