عصر خودرو

نگاهی به معاملات امروز محصولات پلیمری؛

استقبال از آف گریدها و پی وی سی ها

عصر بازار- عرضه محصولات پلیمری که معمولا سه شنبه های هر هفته دربورس کالا انجام می شود به دلیل تعطیلی روز گذشته امروز انجام شد که انواع آف گریدها و پی وی سی ها در صدر محصولات مورد توجه بازار بودند.

استقبال از آف گریدها و پی وی سی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، با توجه به صرفه بودن خرید محصولات آف گرید، معامله گران کماکان از خرید این مواد استقبال می کنند.

    پی وی سی ها نیز امروز مانند هفته گذشته با استقبال خریداران روبه رو شدند، به طوریکه عرضه هزارتنی گرید 65 غدیر 1680 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این محصول 2 هزار و 190 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن نیز 2 هزار و 264 تومان بود.

    عرضه 400 تنی پی وی سی گرید 57 غدیر هم بیش از 19 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 409 تومان و قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 2 هزار و 650 تومان رقم خورد. همچنین عرضه 100 تنی پی وی سی گرید 70 در این روز 200 تن تقاضا داشت و کارگزاران رقم 2 هزار و 550 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    عرضه 990 تنی پی وی سی 65 بندرامام هم 2 هزار و 805 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این محصول 2 هزار و 190 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 2 هزار و 281 تومان رقم خورد.

    همچنین امروز برخی از محصولات پتروشیمی شازند نیز مورد توجه خریداران قرار داشتند، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3 شازند از محصولاتی بود که بیش از حجم عرضه، تقاضا داشت. عرضه 800 تنی این محصول با 1820 تن تقاضا روبه رو شد که در پایان میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 4 هزار و 8 تومان رقم خورد.

    در همین حال امروز پلی اتیلن سبک فیلم 020 بندرامام هم اندکی بیش از حجم عرضه تقاضا داشت، در هفته های گذشته توجه به محصولات پلی اتیلن سبک فیلم بندرامام کاهش یافته بود، اما امروز حجم تقاضای این محصولات نیز افزایش داشت. به طوری که عرضه هزارتنی آن 1300 تن تقاضا داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها