عصر خودرو

بورس انرژی میزبان عرضه ۲۰ هزار کیلووات برق

عصر بازار- تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، ۲۰.۰۰۰ کیلووات برق توسط نیروگاه‌ طوس برای دوره تحویل هفتگی را روز جاری عرضه می کند.

بورس انرژی میزبان عرضه ۲۰ هزار کیلووات برق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی و در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق پروژه آرمان پرند مپنا در نماد «پرند» تعداد 3 میلیون و 439 هزار و 310 گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از 13 میلیارد و 241 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    قراردادهای سلف موازی

    همچنین، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر 971»، تعداد 1.450 قرارداد به ارزش بیش از 42 میلیارد و 915 میلیون و 983 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

    گردش نمادها

    این گزارش می افزاید: در آغاز جلسه معاملاتی، در بازار عمده فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 12، 13 و 14 آبان ماه 97 و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 10 آذر ماه 97 گشایش و در بازار عمده فروشی برق نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 18 مهر ماه 97 در پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

    برچسب ها