عصر خودرو

زنان ثروتمند روز به روز زیاد می شوند

عصر بازار- تعداد زنان ثروتمند در دو دهه گذشته به ۱۲۳ نفر افزایش یاقته است.

زنان ثروتمند روز به روز زیاد می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از خبرآنلاین، بر اساس گزارش جدیدی که در سی ان ان منتشر شده،جمعیت زنان میلیاردر جهان در دهه گذشته 560 درصد افزایش یافته است.

    آمار نشان می دهد در حال حاضر 145 زن در دنیا میلیاردر هستند که نسبت به سال 1995 که  تعداد آنها 22 نفر بود، رشد چشمگیری داشته است.

    80 درصد زنان میلیاردر  دنیا در آمریکا و اروپا زندگی می کنند. اکثر آن ها  مالک ثروت شان بودند.پیش بینی ها حاکی است که در آینده ثروت به سمت آسیا خواهد رفت جایی که نیمی از زنان میلیاردر اولین نسل موسس شرکت ها خواهند بود.

    در این گزارش تاکید شده که  تعداد مردان میلیارد که در همان دوره زمانی 1202 نفر وبده با سرعت کمتری نسبت به زنان رشد کرده ولی همچنان کلوپ بین المللی میلیاردر ها با مرد ها تشکیل شده است و مرد ها حدود 90 درصد جامعه میلیارد های جهان را تشکیل می دهند.

    همچنین برای سال های آینده پیش بینی می شود  که دختران میلیاردر به ابن جمع اضافه شوند و تجارت و خانواده را در دستان خود بگیرند.

    در این گزارش تاکید شده که سرعت رشد ثروت ثروتمندان جهان از اقتصاد دنیا بیشتر است؛در دو دهه گذشته ثروت میلیاردر ها 8 برابر شده و به 5.4 هزار میلیارد دلار در سال 2014 رسیده است.این در در حالی است که GDP  (تولید ناخاص ملی ) جهانی با سه برابر شدن  به 77 هزار میلیارد دلار رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها