عصر خودرو

پیش بینی تحلیلگران از احتمال افت شدید قیمت طلا؛

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟

عصر بازار- تحلیلگران بازارهای جهانی طلا بر این باورند که شکسته شدن سطح حمایتی ۱۰۶۱ دلاری در کوتاه مدت سرآغاز افت شدید قیمت جهانی طلا خواهد بود.

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، کارشناسان اقتصادی تاکید کردند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1066 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1061 دلار کاهش خواهد یافت.

    بر اساس این گزارش، اگر سطح حمایتی 1061 دلاری طلا شکسته شود قیمت این فلز زرد به زودی تا 1053 و سپس 1045 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

    تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت طلا در میان مدت بین 1045 تا 1088 دلار در نوسان خواهد بود و اگر طلا بتواند سطح 1066 دلاری را حفظ کند به زودی تا 1079 دلار و سپس 1088 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

    به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی و همچنین انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا قرار خواهد داشت.

    سیاست های پولی بانک های مرکزی مهم جهان از جمله آمریکا، ژاپن، اروپا و چین نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها