عصر خودرو

پرداخت های ثبت شده با ویزا کارت به رکورد ۲.۱ تریلیون دلار رسید

عصر بازار- شرکت ویزا کارت اعلام کرد در سه ماه سوم سال مالی این شرکت مجموع پرداخت های انجام شده از طریق کارت های اعتباری ویزا به رکورد ۲.۱ تریلیون دلار رسید.

پرداخت های ثبت شده با ویزا کارت به رکورد ۲.۱ تریلیون دلار رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، پرداخت های انجام شده از طریق کارت های اعتباری ویزا در آمریکا در سه ماه سوم سال مالی این کمپانی با 11 درصد افزایش به 493 میلیارد دلار رسید که سود قابل توجهی را برای بزرگترین شبکه پرداخت جهان رقم زد.

    به گفته مقامات این شرکت پرداخت، اصول اقتصادی سالم در سطح جهان که از چندین ماه قبل تداوم پیدا کرده بر روی بالارفتن میزان پراخت ها از سوی محصولات ویزا تاثیر گذاشته است. 

    یکی از دلایل اصلی سوددهی این شرکت تغییر رویکرد به سمت پرداخت های الکترونیکی و بالابردن اعتماد مشتریان در آمریکا است که تقریبا در بالاترین سطح خود قرار گرفته است. همچنین در 12 ماه اخیر منتهی به ژوئن، قیمت های مرتبط با کالاهای مصرف کننده در آمریکا بالاترین سرعت در 6 سال اخیر را به خود گرفته که نتایج پرداخت از طریق ویزا را تقویت کرده است.
    برهمین اساس مجموع پرداخت های انجام شده در شبکه ویزا در سه ماه سوم سال جاری میلادی با 11 درصد افزایش به 2.1 تریلیون دلار است که پیش از این میانگین رقم 2.09 تریلیون از سوی کارشناسان اقتصادی مرکز بلوبمرگ برآورد شده بود.
    همچنین ثبت رقم 2.1 تریلیون دلار، درآمد ویزا را با 15 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 5.2 میلیارد دلار رساند؛ پیش از این درآمد ویزا در سه ماه سوم سال 2017 میلادی 5.09 میلیارد دلار ثبت شده بود.

    برچسب ها