عصر خودرو

بانکداری آنلاین بریتانیا زمین گیر شد

عصر بازار- بانک های بزرگ بریتانیایی به دلیل مشکلات بوجود آمده در بخش فناوری اطلاعات قادر به ارائه خدمات اینترنتی به میلیون ها نفر از مشتریان خود نشدند.

بانکداری آنلاین بریتانیا زمین گیر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، بانک های بریتانیایی «اچ اس بی سی»، «تی اس بی» و «بارکلیز» در 48 ساعت گذشته مشکلات مرتبط با اپلیکیشن ها و اختلال در وب سایت خود را گزارش کرده اند.

    این اختلال در بخش فناوری اطلاعات است که باعث مسدود شدن حساب مشتریان در روز جمعه همزمان با روز پرداخت میلیون ها نفر شد. همچنین گزارشات حاکی از آن دارد که در  روز جمعه اختلالات گسترده فنی در بخش خدمات بانکداری آنلاین بریتانیا بوجود آمد.

    البته این اختلال برطرف شده است؛ اما بانک های بریتانیایی نسبت به بروز چنین مشکلی در بخش بانکداری اینترنت و اپلیکیش های بانکی موبایل اظهار تاسف کردند. بر همین اساس مقامات بانک اچ اس بی سی اعلام کردند که نسبت به این اختلال تحقیق خواهیم کرد و از مشتریان خود عذر خواهی می کنیم.

    بر پایه این گزارش، پیش از این در ماه ژوئن اختلالات مرتبط با بخش فناوری اطلاعات باعث شد که مشتریان «ویزا کارت» با قطع دسترسی به حساب های خود روبرو شوند.

    برچسب ها