عصر خودرو

استراحت شاخص در پایان هفته:

"رشد گروه خودرو، سیمانی و انبوه سازی"

عصر بازار- در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای تاپیکو، فارس، پارسان، پارس، فولاد، فملی با کاهش ۷۳۴ واحدی روبرو شد.

"رشد گروه خودرو، سیمانی و انبوه سازی"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای تاپیکو، فارس، پارسان، پارس، فولاد، فملی با کاهش 734 واحدی روبرو شد. ابهامات پیرامون نرخ خوراک مجمتع های پتروشیمی و عرضه سنتی در پایان هفته با توجه به تعطیلات پیش رو، افت شاخص کل در روز جاری را رقم زد.
    امروز با توجه به تعطیلات پیش رو و شناسایی سود کوتاه مدت عده ای از سهامداران شاهد افزایش عرضه در کلیت سهام بازار بود و فشار فروش بالا در گروه های فولادی و پتروشیمی و معدنی مشهود بود. با این حال گروه سیمان، انبوه سازی و خودرو پرتقاضا و صف خرید بودند.
    هرچند علی رغم منفی امروز شاخص کل به وسط کانال صعودی میان مدت خود رسیده است و تا سقف کانال، حدود 150000 واحد فاصله دارد، در حقیقت با گارد صعودی که در شاخص کل دیده میشود، حتی میتوانیم انتظار اتفاقات خوب سیاسی نیز داشته باشیم! باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این نمودار شاخص کل، بر اساس حرکت پول هوشمند و در راستای انتظار اتفاقات خوب سیاسی شکل گرفته یا خیر؟!

    برچسب ها