عصر خودرو

جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قدرتمندترین راه توسعه اقتصادی اردبیل است

عصر بازار- استاندار اردبیل گفت: جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قدرتمندترین راه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل است.

جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قدرتمندترین راه توسعه اقتصادی اردبیل است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه تشریح آخرین وضعیت پیگیری و ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در اردبیل اظهار داشت: جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قدرتمندترین راه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل است و بی‌شک با هدفگذاری‌های انجام یافته اشتغال‌زایی را در استان در حد اعلی به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

    وی با اشاره به این که آمار اشتغال به طور شفاف در بین مردم ارائه می‌شود بیان کرد: خوشبختانه در برخی شهرستان‌ها نسبت به برش شهرستانی ارائه شده فراتر رفته‌اند که این مسئله نشان دهنده حفظ و ایجاد اشتغال استان به طور مناسب و قابل قبول است و تیم اقتصادی استان در حال حاضر با شرایط خوبی گام برمی‌دارد.

    استاندار اردبیل بیان کرد: به وعده‌هایمان در قبال ایجاد اشتغال مطلوب در استان عمل می‌کنیم و با آغوش گرم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مبنای کار قرار داده‌ایم و تلاش و همت ما بر این پایه تقویت شده تا ضعف‌ها و کاستی‌ها کنار گذاشته شود و تیم ستاد اشتغال را در استان را فعال کنیم.

    بهنامجو تصریح کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید شخصا پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران باشند و برای جذب سرمایه‌گذاران نهایت سعی و تلاش خود را بکنند تا بتوانیم همگام با ایجاد نشاط و پویایی در جامعه در راستای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز به مرحله مطلوبی دست یابیم که این مسئله در حال حاضر اولویت اساسی است.

    وی از سفر رئیس جمهور به اردبیل نیز خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود این سفر نقطه عطفی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه در استان باشد تا بتوانیم مشکلات و مطالبات مردم را برطرف کرده و در راستای توسعه استان با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود باشیم که این موضوع اولویت اساسی ما در حال حاضر است.

    برچسب ها