عصر خودرو

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد :

بررسی بدهی پخش و پالایش به سازمان هدفمندی پس از دریافت گزارش رسمی حسابرسی

عصر بازار- سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، تعیین میزان بدهی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به سازمان هدفمندسازی یارانه‌­ها پس از ارایه گزارش رسمی حسابرسی شده امکان‌پذیر است.

بررسی بدهی پخش و پالایش به سازمان هدفمندی پس از دریافت گزارش رسمی حسابرسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، سازمان برنامه و بودجه  پیرو انتشار مطلبی  با عنوان «تخلف چند هزار میلیارد تومانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران»  توضیحات زیر را ارائه کرد.

    تعیین میزان بدهی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به سازمان هدفمندسازی یارانه‌­ها پس از ارایه گزارش رسمی حسابرسی شده امکان‌پذیر است.

    درخصوص ادعای مطرح شده درخصوص تخلف چندهزار میلیارد تومانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفتنی است میزان و نحوه تخلف مورد ادعا توسط شرکت مذکور مشخص نشده است و تعیین میزان بدهی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به سازمان هدفمندسازی یارانه­ ها طی سنوات اجرای قانون هدفمند کردن یارانه­ ها، مستلزم ارائه گزارش رسمی حسابرسی شده می­باشد که در این خصوص بررسی لازم در حال انجام بوده و پس از اقدامات حسابرسی گزارش مربوط به طور رسمی قابل ارائه خواهد بود. بنابراین هرگونه اظهارنظری در این مورد باید به تهیه و نهایی شدن این گزارش موکول گردد.

    برچسب ها