عصر خودرو

از شرکت‌های بورسی چه خبر

مجمع عمومی شرکت‌هایی که در دی‌ماه برگزار می‌شود

عصر بازار- با توجه به پایان دوره مالی برخی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری در نیمه دوم سال، آغاز دی ماه تداعی کننده دوباره فصل داغ مجامع در روزهای زمستانی است.

مجمع عمومی شرکت‌هایی که در دی‌ماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، در دی ماه امسال 17 شرکت سرمایه‌گذاری و صنعتی میزبان سهامداران خود در مجامع عادی سالیانه و فوق العاده هستند که از این تعداد سهامداران  10شرکت با توجه به پایان دوره مالی به مجمع عادی سالیانه خواهند نشست. 7 شرکت نیز برگزارکننده مجمع فوق العاده سهامداران با موضوع های مختلف خواهند بود.

    براین اساس شرکت اُفست به منظور قرائت و تصویب گزارش عملکرد هیات مدیره به سهامداران در روز شنبه 5 دی ماه جاری ساعت 14و 30 دقیقه مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را به نشانی تهران ،خیابان دماوند،روبروی سازمان آب،پلاک 8 برگزار خواهد کرد.

    در همین روز گروه سرمایه گذاری و ساختمانی عمران و توسعه فارس مجمع عادی سالیانه سهامداران را در ساعت 15 در شهر شیراز به نشانی خیابان اردیبهشت ،سالن همایش برج شیراز برگزار می کند.

    روز یکشنبه 6 دی ماه جاری اما شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق ساعت 9 صبح در مشهد به نشانی بلوار شهید کلانتری،جنب پارک صدا و سیما،هتل پارسیان میزبان سهامداران خود در مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب عملرکد هیات مدیره در پایان دوره مالی است.

    سهامداران پتروشیمی پردیس نیز در این روز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در تهران به نشانی بزرگراه شهید همت، مرکز همایش های محمد بن زکریای رازی برای تصویب صورت های مالی به مجمع عادی سالیانه خواهند نشست. این شرکت با ثبت افزایش سرمایه 100 درصدی خود تا پیش از مجمع سود تحقق یافته را با سهم های جدید رقیق کرده است.

    ششم دی ماه امسال موعد برگزاری مجامع فوق العاده چند شرکت دیگر نیز محسوب می‌شود. از جمله شرکت سرمایه گذاری بوعلی که به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره جدید ساعت 11 صبح در شهرک غرب تهران ، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مجمع فوق العاده سهامداران خواهد داشت.

    همچنین پتروشیمی جم به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره مجمع فوق العاده ای در ساعت 9 صبح تاریخ مذکور در تالار علامه طباطبایی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می کند.

    یک روز پس از این تاریخ در هفتم دی ماه شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران برای قرائت و تصویب گزارش هیات مدیره در ساعت 14 مجمع عادی سالیانه سهامداران خود را در تهران به نشانی خیابان ولیعصر روبروی اتوبان نیایش بلوار اسفندیار پلاک 54 میزبانی خواهد کرد.

    در این روز مجمع سیمان خرم آباد با وجود برنامه ریزی قبلی به تنفس خورده است.

    شرکت فارس نو اما در هفتم دی ماه جاری به منظور تغییر موضوع فعالیت شرکت در اساسنامه ساعت 10 صبح مجمع فوق العاده سهامداران را به نشانی تهران ،خیابان شهید بهشتی ،خیابان پاکستان ،پلاک 4 برگزار می کند.

    علاوه بر این شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال با هدف انتخاب اعضای جدید هیات مدیره شرکت در ساعت 10 صبح در شهرکرد به نشانی کیلومتر 12 جاده هفتشجان و در محل کارخانه قند چارمحال مجمع فوق العاده سهامداران برگزار می کند.

    این گزارش حاکی است سهامداران سیمان لار سبزوار در ساعت 9 صبح  تاریخ 9 دی ماه جاری برای استماع گزارش عملکرد هیات مدیره و تصمیم گیری در مورد تصویب صورت های مالی به مجمع عادی سالیانه این شرکت به نشانی سبزوار،حسینیه باقر العلوم(ع) مراجعه کنند.

    در این تاریخ سرمایه گذاری سپه برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه مجمع فوق العاده سهامداران را در ساعت 9 صبح به نشانی تهران ،خیابان ولیعصر ،مجتمع فرهنگی و هنری تلاش را میزبانی خواهد کرد.

    همچنین شرکت سیمان کردستان در تاریخ 12 دی ماه جاری به منظور قرائت و تصویب گزارش عملکرد هیات مدیره به سهامداران در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به نشانی تهران،خیابان مطهری شرق ،بعد از چهارراه سهرودی ،باشگاه بانک سپه مجمع عادی سالیانه خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش شرکت سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان در تاریخ 14 دی ماه امسال به منظور گزارش عملکرد هیات مدیره به سهامداران ساعت 14 در اصفهان به نشانی سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه،مجموعه ورزشی شهدای ارتش،سالن کوثر مجمع عادی سالیانه خواهد داشت.

    در تاریخ مذکور سرمایه گذاری ساختمان ایران نیز ساعت 10 صبح در تهران به نشانی سعات آباد،بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم،پلاک 12 ،مجموعه نیایش مجمع عادی سالیانه سهامداران را برپا خواهد کرد.

    و در نهایت شرکت روز دارو مجمع فوق العاده ای را به تاریخ 19 دی ماه امسال در ساعت 15 بعد از ظهر به نشانی تهران کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج ،خیابان اردیبهشت سوم پلاک یک برگزار می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو