عصر خودرو

انجمن جهانی آهن و فولاد خبر داد

افت ۱۲ درصدی تولید فولاد ایران در آبان امسال

عصر بازار- انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در نوامبر ۲۰۱۵ برابر با آبان امسال افت ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به ۱.۲۸ میلیون تن رسیده است.

افت ۱۲ درصدی تولید فولاد ایران در آبان امسال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از افت 0.9 درصدی تولید فولاد ایران در 11 ماهه سال جاری میلادی خبر داد.

    تولید فولاد ایران که در ماه های ژانویه تا نوامبر سال 2014 بالغ بر 14.969 میلیون تن گزارش شده بود در مدت مشابه سال جاری میلادی به 14.835 میلیون تن کاهش یافته است.

    تولید فولاد در ایران طی سال های 2013 و 2014 به ترتیب 6.6 درصد و 6 درصد رشد داشته است.

    تولید فولاد جهان در 11 ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز افت 2.8 درصدی داشته و به 1471 میلیون تن رسیده است.

    بر اساس این گزارش در نوامبر 2015 تولید فولاد ایران بالغ بر 1.28 میلیون تن بوده است که این رقم با کاهش 12.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ایران در نوامبر سال گذشته 1.459 میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها