عصر خودرو

نوسانات طلا و ارز در هفته ای که گذشت؛

افزایش درخشش سکه به هوای اونس جهانی

عصر بازار- تغییرات قیمتی انس جهانی و روند قیمتی طلا و سکه در بازار تهران طی هفته ای که گذشت به شرح زیر است.

افزایش درخشش سکه به هوای اونس جهانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، طلای 18 عیار در بازار طلا تهران هفته گذشته را با بهای 93 هزار و 512 تومان آغاز کرد.

    همچنین سکه طرح قدیم و جدید نیز اولین روز از هفته با نرخ 914 هزار تومان به فروش رسید، اما در طول هفته با نوسانات چشمگیری روبرو بود به گونه ای که سکه طرح قدیم با قیمت 927 هزار تومان و سکه طرح جدید با قیمت 928 هزار تومان هفته را به پایان رسانید.

    براساس این گزارش نرخ نیم سکه و ربع سکه و همچنین سکه یک گرمی در آغاز هفته به ترتیب با نرخ 465، 257 و 168 هزار تومان معامله شد و نهایتا در روز پنجشنبه 3 دی ماه به ترتیب با نرخ 467، 260 و 170 هزار تومان به فروش رسید و به کار خود پایان داد.

    محمد کشتی آرای در خصوص روند قیمت طلا و سکه در هفته گذشته گفت: روند صعودی قیمت طلا و سکه در هفته ای که گذشت تنها به این دلیل بود که برخلاف انتظار نرخ ارز مجددا افزایش یافت.

    وی با بیان اینکه تقاضا در بازار وجود ندارد و وضعیت بازار عادی و خنثی است، گفت: افزایش قیمت جهانی طلا در هفته قبل نیز مزید بر علت شد تا نرخ طلا روند صعودی  را ادامه بدهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها