عصر خودرو

بازار منتظر صدور مجوز عرضه ۶۰۰ هزار گوشی همراه وارداتی است

عصر بازار- برخی زمزمه ها از مدت ها پیش درباره عرضه ۶۰۰ هزار گوشی تلفن همراه ثبت سفارش شده اما در گمرک مانده، شنیده می شود اما به گفته رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، هنوز مجوزی در این باره صادر نشده است.

بازار منتظر صدور مجوز عرضه ۶۰۰ هزار گوشی همراه وارداتی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، برخی پایگاه های خبری در روزهای گذشته با انتشار مطالبی اعلام کردند 600 هزار گوشی تلفن همراه که پیش از این ثبت سفارش شده بود بزودی وارد بازار می شود تا از نابسامانی وضعیت عرضه گوشی کاسته شده و قیمت ها متعادل شود.
    در همین پیوند، «مهدی محبی» امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: حاکمیت باید اجازه ورود این گوشی ها را صادر کند و پس از آن برای توزیع اقدام شود اما هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
    وی در باره این احتمال که به دلیل قیمت بالای این گوشی ها خود عرضه کنندگان خریدار نهایی آنها باشند، گفت: سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان قیمتگذاری می کند.
    محبی ادامه داد: احتمال می رود این گوشی ها با نرخ ارز ثانویه عرضه شود تا احتمال خرید به دست فروشندگان، کاهش یابد.

    ** همه واردکنندگان تلفن همراه عضو اتحادیه اند
    رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی درباره وابستگی دستگیرشدگان متخلف واردکننده تلفن همراه به اتحادیه گفت: همه واردکنندگان کالای تلفن همراه به سبب عرضه، در این اتحادیه عضوند؛ بنابراین دستگیرشدگان نیز از اعضا به شمار می روند.
    یکشنبه این هفته نخستین جلسه رسیدگی به پرونده سه متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه اول ویژه دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی موحد به طور علنی با حضور متهمان و نماینده دادستان و وکلای متهمان تشکیل شد.
    «محمد قالب علمداری» مدیرعامل شرکت خصوصی توسعه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات بین المللی، «علیرضا سنجری» مدیرعامل شرکت اسپیناس تجارت و «سناباد سفرها» مدیرعامل شرکت خصوصی پارس سامتل قشم، به عنوان سه متهم واردکننده گوشی معرفی شدند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو