عصر خودرو

خط ۷ قطار شهری تهران از مسیر بازار سرمایه توسعه می یابد؛

انتشار ۷.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل شهری

عصر بازار- مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از انتشار اوراق مشارکت شهرداری تهران به مبلغ ۷.۰۰۰میلیارد ریال به منظور تامین مالی احداث و تکمیل خط ۷ قطار شهری تهران خبر داد.

انتشار ۷.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل شهری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، محمودرضا خواجه نصیری، با اشاره به گسترش همکاری های بازار سرمایه و حوزه  حمل و نقل  شهری   گفت: تامین سرمایه تمدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور  تامین مالی پروژه های شهری  نسبت به انتشار این اوراق اقدام کرده است.
    وی افزود: تنوع ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه  فرصتی مناسب و راهکاری اساسی برای توسعه طرح های شهری به شمار  می رود  و   با توجه به اینکه قطارشهری نقش بسزایی  در حمل و نقل ایمن، کاهش آلودگی هوا، ترافیک و صرفه جویی در زمان دارد لذا تامین مالی این قبیل پروژه ها فرصتی مناسب برای توسعه و گسترش  خدمات خواهد بود.
    به گفته خواجه نصیری  این اوراق 4 ساله و با نرخ سود سالانه 20 درصد است که با مجوز بانک مرکزی منتشر شده است و به زودی معاملات ثانویه آن در یکی از بازارهای بورس، آغاز می گردد.
    گفتنی است،  متعهد پذیره نویسی و بازارگردان این اوراق، شرکت تامین سرمایه تمدن است و تامین مالی حوزه های مختلف با استفاده از تمامی امکانات بازار سرمایه، از اهداف تامین سرمایه تمدن در سال 1397 است.

    برچسب ها