عصر خودرو

مجمع عمومی عادی سالانه «سشرق» برگزار شد

عصر بازار- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان شرق برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ با حضور ۶۸درصد سهامداران تشکیل شد.

مجمع عمومی عادی سالانه «سشرق» برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، در این جلسه که به ریاست علی محمد بد، نظارت عباس صفاکیش و حسین فاتح و دبیری اولا (مدیرمالی شرکت) برگزار شد؛ صورت‌های مالی مربوط به سال مالی 94 مورد تایید حاضران قرار گرفت.

    در ابتدای این مجمع مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی 94 پرداخت و گفت: رکود حاکم بر بخش مسکن، ساخت‌و‌ساز، کاهش پروژه‌های عمرانی دولت و کسری بودجه باعث کاهش شدید ظرفیت واحدهای تولیدی زیرمجموعه این بخش و کسادی کسب و کار بیش از 200 رشته شغلی مرتبط با آن شده است.

    بهروز زندی افزود: فضای کسب‌و‌کار شرکت‌های سیمانی نیز از این وضعیت مستثنی نبوده، به‌طوری‌که براساس آمار ارائه شده در هفت ماه اول امسال، معادل 17 میلیون تن کلینکر روی زمین مانده است. وی اظهار کرد: شرکت طی سال مالی 94 با وجود بحران در صنعت سیمان عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته است و در نظر دارد بازارهای فروش به خصوص بازارهای صادراتی را با هدف ورود به بازارهای جدید و بهبود شرایط تحویل صادراتی از Exwork به C&F توسعه دهد.

    زندی تصریح کرد: نوآوری در تولید انواع سیمان‌های آمیخته، کاهش زمان تحویل محصول و مدیریت بر حمل در راستای تامین رضایتمندی مشتریان از دیگر اهداف این شرکت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها