عصر خودرو

فعالیت کارگزاری آرمون بورس در گروه ساتا افتتاح شد

عصر بازار- آیین افتتاح رسمی دفتر مرکزی کارگزاری آرمون بورس با حضور دکتر محمودزاده، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

فعالیت کارگزاری آرمون بورس در گروه ساتا افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، »، در این مراسم که روز شنبه مورخ 27 مردادماه  برگزار شد، دکتر ابراهیم محمودزاده، مدیرعامل ساتا؛ دکتر محمدحسن تولایی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساتا(شستان)، اعضای هیات مدیره و معاونان ساتا و شستان، دکتر سیدمحمد هاشمی نژاد، مدیرعامل سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس، سهامداران کارگزاری، نمایندگان سازمان و شرکت بورس و مدیران عامل شرکت های تابعه گروه ساتا، حضور داشتند.
    دفتر مرکزی کارگزاری در ساختمان هلدینگ مهرگان (واقع در ستارخان) با حضور مدیرعامل ساتا و بهره برداری از لوح یادبود افتتاح در تالار معاملات این شرکت، به طور رسمی افتتاح شد.


    شرکت سرمایه گذاری ساتا "شستان" که یکی از مهمترین مجموعه‌های اقتصادی ساتا به شمار می رود با تمرکز فعالیت‌های متعدد اقتصادی در قالب هلدینگ‌های تخصصی، قصد دارد که فعالیت‌های مالی خود را در بازار مالی کشور توسعه دهد. مجموعه شستان دارای پنج هلدینگ تخصصی در شاخه‌های «پتروشیمی»، «نفت، گاز و نیرو»، «ساختمان»، «صنعت و معدن» و «مالی و بازرگانی» است. در این راستا، تمام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، تامین مالی و مدیریت دارایی بورسی ساتا را در شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس متمرکز شده است. 
    اهداف اصلی  شرکت سرمایه گذاری ساتا "شستان" از خرید 100 درصد سهام یک شرکت کارگزاری، تکمیل زنجیره ارزش و خلق ثروت برای جامعه بزرگ ذی نفعان خود است.
    هلدینگ مالی مهرگان تامین پارس در سه حوزه راهبردی «مدیریتدارایی»، «توسعهزنجیرهارزشمالی» و «بازرگانی» ماموریت های خود را تعریف کرده است. چشم انداز مهرگان عبارت از «یکه لدینگ مالی و بازرگانی است که در راستای کسب جایگاه برتر در بازار سرمایه و بازرگانی خارجی(صادارت و واردات) و با در نظر گرفتن صرف و صلاح ذینفعان، درتعامل سازنده با اقتصاد ملی گام برخواهد داشت».
    سهامداران اصلی شرکت کارگزاری آرمون بورس، شامل شرکت‌ها «سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس»، «بیمه کوثر» و «سرمایه گذاری امیر» هستند. براساس چشم انداز ترسیمی سهامداران جدید، قرار است این کارگزاری در آینده در میان 10 کارگزار برتر بازار سرمایه ایران قرار گیرد.
    شرکت کارگزاری آرمون بورس (سهامی خاص) به¬عنوان اولین شرکت کارگزاری صددرصد خصوصی در تاریخ 15/10/1371 به¬دنبال تصویب هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار موفق به کسب مجوز به¬شماره 10685 از این سازمان شد و در تاریخ 07/11/1371  اولین معامله خود را انجام داد.این شرکت با بیش از 20سال سابقه در زمینه کارگزاری یکی از قدیمی¬ترین شرکت¬های کارگزاری در ایران است که توانسته اعتبار و جایگاه مناسبی در بازار سرمایه کشور کسب نماید.شرکت تلاش دارد کیفیت و اصل مشتری‏مداری را سرلوحه همه امور خود قرار داده و در جهت بهبود مستمر گام بردارد.
    این کارگزاری دارای مجوزهای معاملات در «بورس اوراق بهادا»، «بورس کالا(کشاورزی و سیمان)»، «فرابورس»، «آنلاین (برخط)» و «مرکز تماس تلفنی» از ارکان بازار سرمایه است.

    برچسب ها