عصر خودرو

اقدامات آمریکا مانع همکاری اقتصادی ایران و عراق نمی شود

عصر بازار- 'جعفر حمدانی' رئیس کل اتاق های بازرگانی عراق تاکید کرد: شرایط ناشی از اقدامات ضد ایرانی ترامپ مانع همکاری اقتصادی در بخش های خصوصی و روابط تجاری دو کشور ایران و عراق نخواهد شد.

اقدامات آمریکا مانع همکاری اقتصادی ایران و عراق نمی شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، حمدانی در نشست روسای اتاق های بازرگانی استان های عراق با حضور 'ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد افزود: بازرگانان عراقی به ادامه فعالیت های تجاری خود در بخش خصوصی با جمهوری اسلامی ایران علاقمند هستند.
    مسجدی نیز در این دیدار با اشاره به برجستگی نقش اتاق های بازرگانی در ارتقای تجارت میان دو کشور، تاکید کرد: حضور پررنگ بازرگانان عراقی در نمایشگاه های بین المللی ایران همچنین انجام سرمایه گذاری های متقابل برای فعال سازی همکاری های استانی، اتاق های بازرگانی، اعزام و پذیرش هیات های بازرگانی گامی بسیار موثر خواهد بود.
    در این دیدار 'ناصر بهزاد' رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: پیام این جلسه تحکیم و هم افزایی برای جلوگیری از هرگونه آسیب به نیاز مصرفی مردم عراق و تداوم همکاری تجاری ایران با نمایندگان فعال بخش خصوصی عراق است.
    ایران سالانه به طور میانگین شش میلیارد دلار انواع کالاهای غیر نفتی به عراق صادر می کند و با احتساب فراورده های نفتی و خدمات فنی مهندسی حجم کل تبادل اقتصادی بین دو کشور به بیش از 10 میلیارد دلار می رسد.

    برچسب ها