عصر خودرو

مدیر کالایی کارگزاری آپادانا :

شفاف سازی در توزیع نقدینگی ها اعتمادساز است

عصر بازار- متاسفانه هنوز پالایشگاه ها درگیر عدم شفافیت هستند و قیمت خوراک در بلاتکلیفی به سر می برد که لازم است دولت سریع تر برای این موضوع تصمیم گیری کند تا امکان توسعه و جذب سرمایه های جدید در این بخش فراهم شود .

شفاف سازی در توزیع نقدینگی ها اعتمادساز است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیر کالایی کارگزاری آپادانا گفت: دولت اگر خواهان اعتماد مردم به بازار سرمایه و جذب سرمایه گذاران جدید در این بازار  است باید بیش از گذشته در توزیع نقدینگی ها شفاف سازی کند.

    پیام آرمات خاطر نشان کرد: فعالان اقتصادی از طریق بانک ها می توانند کمک زیادی به بازار سرمایه کنند تا نقدینگی از چرخه این بازار خارج نشود و برای این موضوع دولت بایستی به بانک ها  ابلاغ کند تا نرخ سود  را کاهش دهند .

    مدیر کالایی کارگزاری آپادانا با بیان اینکه در شرایط فعلی، سیاست های لحظه ای  کارساز نیست، افزود: در شرایط پسا تحریم، به نظر می رسد در صورت کاهش نرخ بهره نیز  اقبال و توجه سرمایه گذاران به بازاری مانند سرمایه معطوف شود و این خود می تواند زمینه ای برای جذب نقدینگی در این بازار باشد.

    به گفته آرمات، زمانی که وجوه بانکی با این اعتماد سازی به سمت بازار سرمایه حرکت کند، سود نامعقول در اقتصاد و بازارهای آن نیز حذف  خواهد شد.

    وی در ادامه این گفتگو به موضوع پالاشگاه ها و تاثیر نرخ خوراک بر فعالیت این صنعت اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز پالایشگاه ها درگیر عدم شفافیت هستند و قیمت خوراک  در بلاتکلیفی به سر می برد که لازم است دولت  سریع تر برای این موضوع تصمیم گیری کند تا امکان توسعه و جذب سرمایه های های جدید در این بخش فراهم شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها