عصر خودرو

مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی :

۲۵ هزار سکه ودیعه‌ای تحویل داده شد

عصر بازار- مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی از تحویل ۲۵ هزار سکه پیش فروش شده ودیعه‌ای از ۱۷ مردادماه تاکنون خبر داد.

۲۵ هزار سکه ودیعه‌ای تحویل داده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سعداله عیسی زاده، مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ،در تشریح جزئیات تحویل سکه‌های پیش فروش شده در شعب این بانک، اظهار کرد:پیش فروش‌ سکه از بهمن ماه سال گذشته آغاز و به صورت تحویل شش ماهه، در اختیار عموم  قرار گرفت.

    وی با اشاره به فروش بیش از 7 میلیون و 600 هزار قطعه سکه، افزود: بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای این پیش فروش‌ها را به دو بخش (ودیعه‌ای و قطعی) تقسیم و برای هر کدام نیز نرخ جداگانه‌ای مصوب کرده است.

    مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی گفت: مشتریان در پیش فروش ودیعه ای، حین ثبت نام مبلغ 1 میلیون تومان را پرداخت و زمان تحویل سکه ها، پس از کسر 4 درصد تخفیف از مبلغ مصوب، الباقی قیمت سکه را پرداخت و آن را تحویل می‌گیرند.

    وی با اشاره به تحویل 25 هزار سکه تمام در قالب سکه‌های ودیعه‌ای بیان کرد: بنابر اعلام بانک مرکزی از 17 مرداد تحویل این سکه ها آغاز و تا پایان آبان ماه امسال ادامه خواهد شد ،البته بانک ملی تمام  سکه‌های پیش فروش شده  را  حتی در خارج از زمان بندی مقرر شده به مشتریان تحویل می دهد.

    عیسی زاده گفت: در بخش فروش قطعی، خریداران مبلغ مصوب بانک مرکزی را در بهمن ماه سال گذشته پرداخت کرده و پس از مهلت 6 ماهه   بدون پرداخت دیگری در زمان مقرر سکه خود را تحویل خواهند گرفت.

    وی در پایان قیمت سکه‌های ودیعه‌ای را طبق آخرین بخشنامه بانک مرکزی 2.800.000 تومان اعلام کرد و گفت:این رقم  تا اطلاع ثانویه تغییری نخواهد کرد.

    برچسب ها