عصر خودرو

آرامش در بازار پتروشیمی ادامه دارد؛

استقبال خریداران از آف گریدها

عصر بازار- معاملات محصولات پلیمری امروز با توجه به پیش بینی ها از بازار نفت و محصولات پتروشیمی در شرایط بسیار آرامی پی گرفته شد.

استقبال خریداران از آف گریدها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، عمده محصولات پلیمری امروز با تقاضای بالایی از سوی خریداران روبه رو نشدند چراکه تردیدها از آینده بهای نفت و مواد پتروشیمی باعث شده است تا مصرف کنندگان در حد نیاز روزانه خود خرید کنند.

    در این بین امروز محصولات آف گرید مورد توجه خریداران قرار داشت و با رقابت معامله شدند. برخی از گریدهای پی وی سی نیز امروز در کانون توجه خریداران قرار داشت.

    در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم با تناژهای پایین خریداری شدند، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام که همواره با رقابت خریداری می شوند، به میزان اندک و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند. پلی اتیلن سبک فیلم 020 بندرامام که یک هزارتن عرضه شده بود، 730 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه 3 هزار و 798 تومان معامله شد.

    عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم 0075 بندرامام هم به میزان 500 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه 3 هزار و 798 تومان خریداری شد.

    پلی اتیلن های سبک امیرکبیر، لاله و آریاساسول هم به میزان اندکی مورد معامله قرار گرفتند. به این ترتیب پلی اتیلن سبک فیلم 2102TX00 پتروشیمی لاله و پلی اتیلن سبک فیلم 2420H امیرکبیر وارد سیستم مچینگ شدند.

    در این میان پی وی سی 65 بندرامام و غدیر امروز مورد توجه خریداران بود، به طوری که عرضه یک هزارتنی گرید 65 غدیر بیش از 2 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 228 تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای این کالا 2 هزار و 310 تومان رقم خورد. گرید 57 این پتروشیمی نیز عرضه 300 تنی و تقاضای 20 هزارتنی را تجربه کرد. قیمت پایه آن 2 هزار و 451 تومان بود و خریداران قیمت 2 هزار و 696 تومان را برای این کالا ثبت کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها