عصر خودرو

دیروز به ثبت رسید؛

رشد ۵۰ درصدی حجم معاملات آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات آتی روز گذشته (دوشنبه) به سه هزار و ۴۲۳ قرارداد و به ارزش بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال رسید، این در شرایطی است که در معاملات آتی روز یکشنبه حجم معاملات دو هزار و ۲۸۷ قرار ثبت شد که نشان از رشد ۵۰ درصدی حجم معاملات دارد.

رشد ۵۰ درصدی حجم معاملات آتی سکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت سکه دیروز به تاثیر از اونس جهانی با روند صعودی رو به رو شد و به کانال 920 هزار تومانی بازگشت؛ به طوری که سکه سررسید دی ماه با افزایش 0/4 نسبت به معاملات روز شنبه با نرخ 921 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت 921 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/4 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اردیبهشت نیز با قیمت 922 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/11 درصدی را تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیرماه سال آینده با قیمت 926 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد0/21 درصدی رو به رو شد.

    همچنین قیمت سکه نقدی در این روز با رشد دو هزار تومانی مواجه شد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت 920 هزار تومان رسید. نیم‌سکه نیز با قیمت 466 هزار تومان، ربع سکه با قیمت 259 و سکه یک گرمی با نرخ 169 هزار تومان در این روز به فروش رسید.

    به عقیده برخی از کارشناسان، افزایش نرخ بهره ، تقویت ارزش دلار و ادامه روند نزولی قیمت کالاهای مختلف به خصوص نفت فشار سنگینی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرده و به نظر می رسد بازار طلا و سکه در کوتاه مدت و در صورت ثبات نرخ ارز، با نوسان محدود و رو به پایینی رو به رو خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها