عصر خودرو

هشدار یک کارشناس بازار سرمایه؛

سرمایه گذاران بورسی پس از اعلام بیانه جمع بندی بی گدار به آب نزنند

عصر بازار: یک کارشناس بازار سرمایه با هشدار به سرمایه گذاران بورسی، گفت: سرمایه گذاران پس از اعلام بیانیه جمع بندی بی گدار به آب نزنند.

سرمایه گذاران بورسی پس از اعلام بیانه جمع بندی بی گدار به آب نزنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حامد ستاک عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مهمترین موضوعاتی که این روزها باید مدنظر باشد دوری از هیجانات و سرمایه گذاری با تفکر و منطق است، اینکه تحریم ها شرایط سختی را برای فضای اقتصادی کشور ایجاد کرده بود کاملا مشخص است.

    وی ادامه داد: قطعا با رفع تحریم ها گشایش اقتصادی در فضای کسب و پیشه کشور خواهیم داشت اما این گونه نیست که تمام صنایع و شرکت ها به طور یکسانی از رفع تحریم ها منتفع شوند لذا سرمایه گذاران در این خصوص باید از مشاورین متعهد و متخصص برای سرمایه گذاری کمک بگیرند.

    این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: سرمایه گذاران در صورتی که دانش و یا وقت کافی برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص مسایل بازار سرمایه را ندارند می توانند با بهره گیری از مشاورین سرمایه خود را در شرکت ها و صندوق های مورد تایید سازمان بورس واوراق بهادار، سرمایه گذاری کنند تا هم از منافع احتمالی بازار رو به رشد بهره ببرند و هم آنکه ریسک سرمایه گذاری خود را به اندازه معقولی کاهش دهند.

    وی ادامه داد: لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در بازار بورس همواره با ریسک همراه بوده است و توصیه می شود تمام افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بورس هستند با قبول این ریسک پول و سرمایه مازاد خود را وارد بازار بورس کنند.

    ستاک در پاسخ به چرایی رشد بیش از 1500 واحدی در معاملات روز گذشته و رشد تنها بیش از 200 واحدی در معاملات امروز، تصریح کرد: نوسان ذات بازار است و در بهترین شرایط اقتصادی نیز این گونه نیست که بازار با رشد و افزایش قیمت همراه باشد بنابراین سرمایه گذاران این موضوع را نیز باید مدنظر قرار دهند که اثرات اقتصادی رفع تحریم ها ممکن است به صورت میان مدت و یا بلندمدت اتفاق بیفتد.

    وی ادامه داد: سرمایه گذاران در صورتی که تصوری از سود باد آورده و کوتاه مدت از بورس دارند این بازار مناسب نبوده و سرمایه گذاری در آن توصیه نمی شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو