مروری بر مهم ترین رویدادهای تالار نقره ای

یک هفته با بورس کالا

عصر بازار- در هفته گذشته رویدادهایی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آنها می توان به"کامیون کشنده فاو با قیمت پایه معامله شد"، "عرضه ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا" و "ترافیک پذیرش کالا در بورس کالا" اشاره کرد.

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹:۰۰

یک هفته با بورس کالا

کامیون کشنده فاو با قیمت پایه معامله شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ،در روز 9 اردیبهشت ماه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (J6P-460) متعلق به سیباموتور در تالار خودرو بورس کالا عرضه شد که 21 دستگاه از این خودرو با همان قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان معامله شد.9 تیر امسال زمان تحویل این خودرو به مشتریان است.

قیمت نهایی کامیون کشنده فاو سفید رنگ مدل 1403 علاوه بر قیمت کشف شده، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 29 میلیون و 170 هزار تومان هزینه‌های جانبی شامل بیمه، پلاک، شماره‌گذاری است.

عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالا 18 اردیبهشت ماه میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

به این ترتیب تعداد 20 دستگاه کامیونت فورس به قیمت پایه یک میلیارد و 689 میلیون تومان و درصد پیش پرداخت 10 درصدی و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری به قیمت پایه یک میلیارد و 719 میلیون تومان و پیش پرداخت 10 درصدی عرضه می شود.

ترافیک پذیرش کالا در بورس کالا

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور 41 اطلاعیه جداگانه از پذیرش های جدید برای عرضه در بازار اصلی و فرعی خبر داد.

براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، پذیرش کالاها و محصولات یاد شده پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و دوازدهمین جلسه کمیته عرضه در 5 اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری، شمش فولادی، ورق گرم فولادی، شمش روی، نبشی فولادی، عایق رطوبتی و قیر 11 شرکت در بازار اصلی پذیرش شد.همچنین محصولات متعلق به 7 شرکت در بازار فرعی پذیرش شد.

زمان‌بندی جدید عرضه در بورس کالا اعلام شد

بورس کالا با توجه به تعطیلی روز شنبه 15 اردیبهشت، زمان‌بندی جدید عرضه محصولات در هفته منتهی به 19 اردیبهشت را اعلام کرد.

به این ترتیب یکشنبه 16 اردیبهشت؛ سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی، ورق اختصاصی و سایر محصولات عرضه شده طبق روال شنبه هر هفته در تالار صنعتی، محصولات غیر بهین یابی در تالار فرآورده های نفتی عرضه می‌شود.دوشنبه 17 اردیبهشت؛ مس کاتد، شمش خالص آلومینیوم، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی و وکیوم باتوم، لوب کات، گوگرد، سلاپس و PDA TAR در تالار فرآورده های نفتی روی تابلو می روند.

برچسب ها

بورس کالابازار سرمایه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا