کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار

روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد

عصر بازار- رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران از کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته به خاطر کاهش تنش های سیاسی و نوسان ارز، شاهد روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار هستیم.

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲:۰۰

روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، نادر بذرافشان امروز دوشنبه اظهار داشت: با وجود اینکه تا روز شنبه 25 فروردین ماه، افزایش قیمت زیادی را در بازار طلا همراه با افزایش انس جهانی داشتیم از روز گذشته شاهد کاهش نرخ طلا و سکه در بازار هستیم.

وی افزود: پیش از این قیمت سکه به 45 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت هر گرم طلا به سه میلیون و 900 هزار تومان رسیده بود که امروز سکه به کانال 44 میلیون تومان و طلا به قیمت سه میلیون و 750 هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه به خاطر افزایش انس جهانی از یک ماه گذشته است، گفت: رکورد انس جهانی باعث تغییر در بازارهای جهانی شد همچنین نوسانات ارز و تنش های سیاسی و اقتصادی نیز در روند افزایشی بازار طلا تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: اکنون تنش های سیاسی فروکش کرده و از قیمت اوج ارز کاسته شده و این باعث کاهش التهاب در بازار شده است.

بذرافشان با تاکید بر اینکه فعلا خریداری در بازار طلا نیست گفت: امیدواریم آرامش به بازار برگردد و شاهد رونق این صنعت در کشور باشیم. سال گذشته هم رکود در بازار طلا را شاهد بودیم.

برچسب ها

سکهطلا
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا