هم‌زمان با دهه مبارک فجر و به منظور ارایه خدمات نوین

مرکز نوآوری‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افتتاح شد

عصر بازار- هم‌زمان با دهه مبارک فجر، مرکز نوآوری‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با هدف دستیابی به فناوری‌های نوین افتتاح شد.

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳:۰۰

مرکز نوآوری‌های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایکوپرس- این مرکز به منظور تقویت زیست‌بوم نوآوری خدمات پس از فروش خودرو و صنایع مرتبط با هدف توسعه فناوری‌های نوین، تاسیس شد تا در راستای مسوولیت اجتماعی خود با رویکردی تعاملی ضمن ایجاد زمینه رشد و توسعه فردی و سازمانی مجموعه‌های دانش بنیان به صورت هم‌زمان از دانش ایجاد شده در این مراکز در چرخه‌ فعالیت‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بهره‌مند شود و در عین حال به توسعه و رشد بازار محصولات فناورانه و دانش بنیان کمک کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این امر با حمایت معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و مشارکت نخبگان دانشگاهی، مراکز نوآوری و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، هسته‌های دانش بنیان بخش خصوصی و دولتی و شتاب‌دهنده‌های نوآوری صورت می‌گیرد و همکاری و حمایت شرکت‌هایی همچون ایساکو می‌تواند باعث استفاده از ظرفیت نخبگان این مراکز در داخل کشور شود.
مراسم آغاز رسمی این رویداد 15 بهمن ماه با حضور دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور و مدیران ارشد شرکت ایساکو برگزار و ضمن امضای تفاهم‌نامه محورهای همکاری مشترک دو دستاورد فناورانه و دانش‌بنیان این مرکز رونمایی شد.
از دیگر ماموریت‌های مرکز نوآوری‌های شرکت ایساکو، در اختیار گذاشتن فضای کار اشتراکی، امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری به‌منظور پرورش افراد و گروه‌های فناور، ایجاد زمینه فعالیت‌های گروهی آموزشی در قالب برگزاری بوت‌کمپ، کمک به توسعه پایدار و کاهش ریسک شکست استارتاپ‏ها، ایجاد و تقویت فرصت‌های توسعه ارتباطات، شبکه‌سازی بین کارآفرینان، تیم‌ها و نهادهای سرمایه‌گذار و صنایع کلیدی است.
مرکز نوآوری‌های ایساکو، امکانات لازم برای ایده‌پردازی و طی شدن فرآیند تبدیل ایده به محصول را در حوزه‌های مختلف موضوعی از قبیل هوش مصنوعی، بلاک چین، اینترنت اشیا، خودروهای برقی و واقعیت مجازی در راستای ارایه خدمات نوین در اختیار صاحبان ایده قرار می‌دهد.

برچسب ها

ایران خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا