نماینده مردم پلدختر :

کاهش تورم و رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور محقق می‌شود

عصر بازار- نماینده مجلس گفت: کاهش تورم و رشد تولید نیازمند همکاری همگان است و در سایه مدیریت جهادی و استفاده ازظرفیت‌های داخلی باید محقق شود.

چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶:۰۰

کاهش تورم و رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور محقق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مشکل اول این روز‌های کشور مسائل اقتصادی و معیشتی است و رهبر معظم انقلاب به خوبی در شعار سال جدید این موضوع را نشانه گرفته اند.

وی افزود: کاهش تورم نیازمند همکاری و تعامل همه قوا در کشور است و ما باید در سایه این تعامل همکاری و هم افزایی نسبت به کاهش تورم و رشد تولید اقدام کنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً ما در سایه مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور خواهیم توانست گام‌های موثری در کاهش تورم و رشد تولید برداریم.

کاظمی خاطرنشان کرد: رشد و رونق تولید در جامعه مشکل بیکاری را برطرف خواهد کرد و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.

وی افزود: قطعاً کاهش تورم و ایجاد اشتغال در سایه رشد و رونق تولید شرایط مساعدتر و مناسب‌تری را برای معیشت مردم رقم خواهد زد و شاهد وضعیت مطلوب تری در حوزه اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم خواهیم بود.

برچسب ها

نرخ تورمتولید داخلی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا