معاون وزیر صنعت، معدن و ‌تجارت در هفدهمین نمایشگاه قطعات

تمجید از اقدامات مثبت ساپکو‌ در راستای مبارزه با قطعات قاچاق

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اقدامات مثبت مجموعه ساپکو در همراهی با برنامه های وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را زمینه ساز رضایت مردم و خداحافظی با قاچاق کالا و محصولات تقلبی در بازار دانست.

دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰:۰۰

تمجید از اقدامات مثبت ساپکو‌ در راستای مبارزه با قطعات قاچاق

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، محمد مهدی برادران، در نخستین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران، ضمن بازدید از غرفه ساپکو و دستاوردهای زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تلاش های شرکت ساپکو‌ و شبکه تامین را در افزایش سهم تولید و رشد و توسعه محصولات صنعت خودروسازی کشور، مثبت ارزیابی کرد.

وی ضمن شایسته خواندن اقدامات مثبت انجام شده در شرکت ساپکو در حمایت از قطعه سازان کوچک و توسعه زنجیره تامین صنعت خودروی کشور گفت: متاسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت جامع در گذشته، اطلاعات در صنعت قطعه سازی بین تولیدکنندگان با یکدیگر و تولیدکنندگان و دولت به درستی مبادله نمی‌شد، اما امروزه با شناسایی 49 هزار قلم‌کالا در قالب 55 گروه، زمینه سازی تامین به موقع کالا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخل و پیشگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به چرخه تامین و ‌تولید فراهم شده است.

برادران، اقدامات مثبت زنجیره تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را در یک سال گذشته را زمینه‌ساز افزایش رضایت عمومی و روند تحول صنعت خودرو دانست.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودروی تهران  از تاریخ 9 آبان 1401 با مشارکت حداکثری قطعه سازان و خودروسازان آغاز به کار کرد.

شرکت ساپکو با هدف تعامل حداکثری  با ذی‌نفعان، مخاطبان و زنجیره تامین مشتریان و معرفی برنامه های طرح تحول دیجیتال، نمایش توانمندی ها و برنامه های خودکفایی تعمیق و توسعه ساخت داخل با هدف کاهش ارزبری به همراه 119 سازنده شبکه تامین در این نمایشگاه حضور یافته است.

نخستین روز نمایشگاه با بازدید محمدمهدی برادران، معاون وزیر صمت و علی اکبر تالارپشتی نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو از غرفه ساپکو همراه بود.

هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی تهران، همایش ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه 1401 با رویکرد ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین و بررسی ضرورت های تحول دیجیتال آینده صنعت خودرو و قطعه سازی برگزار می‌شود.

برچسب ها

ایران خودروساپکو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا