شفاف‌سازی ایران‌خودرو درباره عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا

عصر بازار- در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.

دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱:۰۰

شفاف‌سازی ایران‌خودرو درباره عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، متن اطلاعیه به این شرح است:

پذیرش و عرضه خودرو در بورس کالا با هدف ایجاد دسترسی برابر مصرف‌کنندگان واقعی به خرید مستقیم از ایران‌خودرو و حذف شبکه دلالی در بازار همواره مورد تایید این شرکت بوده و در این مسیر نیز تلاش‌های زیادی با همکاری دلسوزانه مسوولان بورس کالا صورت گرفته است.

تمامی محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به مرور و براساس برنامه زمان‌بندی، با افزایش تیراژ تولید و مساعدت سازمان بورس، در بورس کالا عرضه خواهند شد.

در گام نخست محصول هایما در بورس کالا عرضه شده و سبب خروج این محصول از زیان شده است. عرضه سایر محصولات نیز در دست پی‌گیری و اقدام بوده و طبق اطلاع رسانی قبلی، دو خودرو تارا و پژو 207 برای عرضه در بورس کالا هدف‌گذاری شده است.

در حال حاضر فرآیند پذیرش در بورس کالا برای این دو محصول در دست پی‌گیری و اقدامات برای پذیرش صورت گرفته است، اما با توجه به هدف‌گذاری ایران خودرو برای افزایش ظرفیت تولید این محصولات و افزایش عرضه به بازار، مقرر شد تحقق هدف تولید و عرضه در بورس کالا به صورت هم‌زمان صورت گیرد تا بیش‌ترین اثر مثبت در بازار خودرو حاصل شود.

بر همین اساس، جلسات کارشناسی برای نحوه اجرای این فرآیند در حال برگزاری است و با وجود پذیرش دو محصول تارا و 207، زمان عرضه این دو محصول در بورس کالا به آینده‌ای نزدیک و افزایش ظرفیت تولید موکول شده است.

برچسب ها

ایران خودروعرضه خودرو در بورس کالا
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا