یک مرکز تحقیقاتی پیش بینی کرد؛

سقوط آزاد بازار سهام آمریکا در ماه های آینده

عصر بازار- مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.

چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴:۰۰

سقوط آزاد بازار سهام آمریکا در ماه های آینده

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.

آخرین گزارش‌های مورگان استنلی نشان می‌دهد که انتظار می‌رود شاخص S&P آمریکا طی چهار ماه آینده 17 تا 27 درصد کاهش یابد. S&P در حال حاضر 14 درصد از سال تا به امروز کاهش یافته است، اما مورگان استنلی معتقد است که بازار هنوز به کف خود نرسیده است.

علیرغم پیش بینی‌های بدبینانه، تحلیلگران مورگان استنلی بر این باورند که وال استریت همچنان برخی از سهام قوی و جذاب را حفظ خواهد کرد، از جمله (LLY)، سهام یک شرکت داروسازی غول پیکر آمریکایی با ارزش بازار حدود 300 میلیارد دلار و محصولات آن در بازار عرضه می‌شوند.

مورگان استنلی همچنین به Welltower، یک شرکت املاک و مستغلات اشاره می‌کند که دارای مراکز خرید لوکس یا ساختمان‌های اداری لوکس نیست و در عوض بر زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی تمرکز می‌کند و سرمایه املاک و مستغلات را در اختیار اپراتورهای اصلی مسکن و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های پس از پرونده، سیستم‌های حاد و بهداشتی قرار می‌دهد.

در سه ماهه دوم، درآمد شرکت 29.1 درصد نسبت به سال قبل رشد کرد و به 1.47 میلیارد دلار رسید و درآمد خالص عملیاتی آن 8.7 درصد افزایش یافت.

مورگان استنلی نیز نسبت به اکسون موبیل خوشبین است و می‌گوید به لطف قیمت‌های قوی نفت، سهام انرژی در سال جاری یکی از بهترین عملکردها در وال استریت بوده است.

در شش ماه اول سال 2022، اکسون 23.3 میلیارد دلار سود به دست آورد که نسبت به 7.4 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 

برچسب ها

بورس آمریکابازارهای سهام جهانیمورگان استنلی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا