سخنگوی کمیسیون تلفیق خبر داد:

برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از ارائه برنامه مکتوب حذف ارز ترجیحی توسط دولت به هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.

دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷:۰۰

برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «رحیم زارع» روز دوشنبه درباره حذف ارز ترجیحی از لایحه بودجه 1401 گفت: هفته گذشته کمیسیون تلفیق از دولت درخواست کرد که اگر دولت بنای حذف ارز 4200 تومانی را دارد، برنامه مکتوب آن را به مجلس ارائه کند تا نمایندگان بتوانند درباره آن تصمیم بگیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تاثیرات آن در معیشت مردم را به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد.

وی ادامه داد:‌این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره اجرای آن در راستای تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد کرد.

زارع با تاکید بر لزوم حفظ آرامش معیشتی مردم خاطرنشان کرد: اولویت اصلی مجلس کمک به دولت برای تقویت معیشت مردم است و چنانچه در بررسی برنامه مکتوب دولت به این جمع بندی برسیم که دولت قدرت همزمان برای حذف ارز ترجیحی و حمایت دقیق و اطمینان بخش از معیشت مردم را دارد، به قوه مجریه برای اجرای آن کمک خواهیم کرد.

برچسب ها

مجلس شورای اسلامیدولتارز ترجیحی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا