پوشش سود ۱.۱۰۴ ریالی «شرانل» در ۹ ماه

عصر بازار- شرکت نفت ایرانول در صورت های مالی ۹ ماهه از پوشش سود یک هزار و ۱۰۴ ریالی برای هرسهم خبر داد.

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۰۰

پوشش سود ۱.۱۰۴ ریالی «شرانل» در ۹ ماه

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت نفت ایرانول در گزارش 9 ماهه خود سود هرسهم را یک هزار و 104 ریالی اعلام کرد. این نرخ در حالی اعلام شده است که سود هرسهم در دوره 6 ماهه 818 ریال و برای دوره 3 ماهه 409 ریال محقق ساخته است.

«شرانل» در گزارش منتشر شده، سود عملیاتی را 3 هزار و 148 میلیارد ریال، سود خالص را 2 هزار و 208 میلیارد ریال و سود انباشته را 3 هزار و 566 میلیارد ریال اعلام کرد.

اشرکت نفت ایرانول قصد دارد در افق1404، شرکتی سرآمد در عرصه تولید و تأمین انواع روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه باشد. همچنین منطبق بر استاندارد های ملی و بین المللی همگام با آخرین تکنولوژی های روز تولید محصولات با کیفیت تر از طریق همکاری با شرکتهای معتبر خارجی با توجه به حفظ محیط زیست باشد.

این شرکت در نظر دارد با افزایش حجم فروش داخلی از طریق تولید محصولات نهایی متنوع تر و نیز تکمیل سبد محصولات با ارایه محصولات جدید به بازار و انتخاب صحیح سیاست های فروش از طریق شناخت بازار و ایجاد شبکه های توزیع گسترده، دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور در سالهای آتی و سودآور ترین شرکت نفتی ایران در بازار روانکار در جهت حفظ منافع سهامدارن باشد.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده دارد، قصد افزایش نرخ تأمین لوبکات و نیز سایر مواد اولیه از قبیل مواد افزودنی و بسته بندی را دارد و بالغ بر 95درصد بهای تمام شده کالای فروش رفته را مواد اولیه تشکیل می دهد، انتظار میرود بهای تمام شده کالای فروش رفته برای دوره 3ماهه منتهی به 29اسفند1398 با توجه به کاهش نرخ خرید مواد اولیه تحت تأثیر قرار گیرد. علاوه بر این اثر تورم و افزایش عمومی قیمت ها بر سایر هزینه های تولیدی در این سال نیز از دیگر عوامل کم اهمیت تر بر پیش بینی بهای تمام شده است.

برچسب ها

بازار سهامشرکت نفت ایرانولسود سهام
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا