عصر خودرو

طی روز جاری؛

در بازار آتی زعفران چه خبر بود؟

عصر بازار- در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۱۶۲۶ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۵ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

در بازار آتی زعفران چه خبر بود؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، تعداد 720 قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور 97 در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم 83 هزار ریال افت کرد که این رقم پایین ترین قیمت طی معاملات امروز بود. همچنین قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در بالاترین سطح به رقم 83 هزار و 200 ریال رسید تا معامله گران در همه معاملات این سررسید شاهد نوسان منفی قیمت ها باشند.

    قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه 97 نیز در حالی در تمامی معاملات به رقم 93 هزار و 200 ریال کاهش یافت که در این رقم با ثبت افت نزدیک به سه درصد منفی به پایین ترین سطح در معاملات روز جاری رسید.

    در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد 19 هزار و 601 موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به 9522 موقعیت تغییر یافت.

    برچسب ها