عصر خودرو

هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد

عصر بازار- هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی به منظور معرفی و تجلیل از برترین‌های عرصه پژوهش کشور و با حمایت بانک تجارت برگزار شد.

هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بانک تجارت در راستای حمایت از کارآفرینی و فناوری‌های دانش بنیان همچون دوره‌های پیشین از هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی حمایت کرد.
    هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی ویژه محققان زیر 30 سال در محورهای پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای و اختراع و ابتکار و در دو بخش دانش پژوهان و دانش آموزی سه‌شنبه 24آذرماه و با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
    گفتنی است بانک تجارت به عنوان بانک نخست دانشگاه‌های کشور در حال حاضر در 321 مرکز دانشگاهی حضور فعال و مستمر داشته و 134 شعبه و باجه دانشگاهی با 714 نفر پرسنل، 346 دستگاه ATM و 987 دستگاه POS این بانک با تمام سرویس‌های جاری در حال خدمت‌رسانی به جامعه دانشگاهی کشور هستند. همچنین بانک تجارت با انعقاد تفاهمنامه ای با وزارت علوم، ارتقاء سطح حمایت از طرح‌های دانش بنیان معرفی شده از سوی این وزارتخانه را در دستور کار خود قرار داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها