عصر خودرو

موفقیت بانک شهر در جلب اعتماد عمومی

عصر بازار- عضو کمیسیون عمران مجلس، استقبال شهروندان از خدمات بانک شهر در فضای رقابتی سیستم بانکی کشور را قابل توجه دانست و گفت: خوشبختانه این بانک توانست در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل کند.

موفقیت بانک شهر در جلب اعتماد عمومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، اقبال محمدیان با بیان این مطلب افزود: فلسفه تاسیس این بانک کمک به مدیریت شهری شهرهای مختلف است و در همین راستا توانسته تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی شهرها داشته باشد.

    وی تصریح کرد: بانک شهر تاکنون توانسته اقدامات بسیار جدیدی در سیستم بانکی انجام دهد و بدون شک این امکان وجود دارد که با ارایه خدمات به شهرداری های کلان شهرها ، شهرداری شهرهای ضعیف نیز بیش از پیش  از خدمات این بانک شهر بهرهمند شوند زیرا این شهرها نیز پروژه های ناتمامی دارند که برای تکمیل نیاز به حمایت دارد.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های اخیر بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای سرعت و عصر اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی است، بر این اساس خوشبختانه بانک شهر توانسته اقدامات جدید و قابل توجهی در این حوزه انجام دهد که این موضوع توانسته این بانک را از سایر بانک ها متمایز کند.

    برچسب ها