عصر خودرو

وزیر اقتصاد:

لایحه مالیات بر ارزش افزوده به‌زودی به صحن مجلس ارسال می‌شود

عصر بازار- وزیر اقتصاد با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد: گزارش عملکرد وزارت اقتصاد در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شد و لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز در حال اتمام است و این لایحه به‌زودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

لایحه مالیات بر ارزش افزوده به‌زودی به صحن مجلس ارسال می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در دولت یازدهم، کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد جلسات تخصصی متعددی در حوزه‌ لوایح و طرح‌های مشترک برگزار کرده است.

    وی ادامه داد: با تعامل و همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان امور مالیاتی مراحل بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در حال اتمام است و این لایحه به زودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود. همچنین لوایح مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صندوق مکانیزه‌های فروش توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.

    وزیر اقتصاد افزود: در جلسه امروز گزارش عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان‌های تحت نظر این وزارت‌خانه در سال 96 به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و نقطه نظرات نمایندگان در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان شد.

    وی با بیان اینکه برای اصلاح امور اقتصادی کشور پیشنهادات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در امور مختلف مانند اصلاح امور ارزی مد نظر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: امیدوارم با تعامل خوبی که بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد، روند حل مشکلات اقتصادی کشور تسریع یابد.

    برچسب ها