عصر خودرو

رشد جزئی گروه خودرو به مدد قطعه سازان

عصر بازار- امروز نیز معاملات قطعه سازان پرتقاضاتر از خودرویی‌ها بود و نهایتا شاخص گروه با رشد جزئی ۵۹ واحدی به ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۹۱ واحد رسید.

رشد جزئی گروه خودرو به مدد قطعه سازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، ارزش معاملات گروه در بازار امروز 28.6 میلیارد تومان بود که حاصل دست به دست شدن بیش از 246 میلیون برگه سهم در 16 هزار نوبت معاملاتی بود.
    خودروییها آخرین روز کاری هفته را پرتقاضا شروع کردند به ویژه نمادهای قطعه ساز بسیاری صف خرید شدند، اما در میانه بازار بر شدت عرضه ها افزوده شد نهایتا تنها نمادهای قطعه ساز خکاوه و خرینگ صف خرید باقی ماندند و نمادهای خمحور، ختوقا و خوساز در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشد قیمتی را داشتند.
    در مقابل نمادهای خپویش و خفنر منفی کامل و صف فروش بودند. خودرو و خساپا نیز به ترتیب با افت 0.96 درصدی و 1.8 درصدی به قیمتهای 280 تومان و 87.5 تومان رسیدند.
    در مجموع  سال جاری عمدتا شاهد معاملاتی سرد و کم رمق از گروه خودرو بودیم و به نظر می‌رسد سهامداران به دلیل سودهای چشمگیر سال 94 هنوز به رشدهای این گروه امیدوارند درحالیکه بازدهی گروه نسبت به ابتدای سال منفی است و نشانه هایی از  ورود نقدینگی در گروه به چشم نمی‌خورد.

    برچسب ها