عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالای ایران رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۹ هزار قرارداد سکه آتی

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۹ هزار و ۵۵۳ قرارداد رسید.

انعقاد بیش از ۹ هزار قرارداد سکه آتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال ارزش معاملات نیز به بیش از یک هزار و 287 میلیارد ریال سید.

    این در شرایطی است که  روز گذشته قیمت سکه در بازار نقدی افزایش پیدا کرد و سکه بهار آزادی یک میلیون و 218 هزار تومان، نیم سکه 639 هزار تومان و ربع سکه 369 هزار تومان فروخته شد.

    همچنین هر گرم طلای 18 عیار 114 هزار و 267 تومان قیمت خورد و اونس طلا که دو هفته پیش با یک درصد افت روی قیمت 1266 دلار ایستاده بود، روز جمعه به قیمت 1253 دلار رسید تا دومین هفته ماه ژوئن را هم با افتی 13 دلاری یا حدودا یک درصدی به پایان برده باشد.
    به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، 4 سر رسید در بورس کالای ایران روندی منفی داشت و یک سررسید با رشد مواجه شد به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال 96 با 37 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 226 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

    قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه رشد 25 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 254 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و 285 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز شنبه 31 درصد کاهش داشت.

    از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با 20 درصد کاهش با رقم یک میلیون و 320 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز شنبه با افت 231 درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و 355 هزار تومان خریداری شد.

    برچسب ها