عصر خودرو

گزارش هفتگی تالار پتروشیمی؛

۳۵ گرید پلیمر با رقابت خریداری شد

عصر بازار- در هفته ای که گذشت معاملات محصولات پلیمری همچنان با توجه به افزایش قیمت ها در بازارهای جهانی روندی مثبت داشت، به طوری که اکثر محصولات با افزایش حجم تقاضا و همچنین با رقابت خریداری شدند.

۳۵ گرید پلیمر با رقابت خریداری شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در روز سه شنبه هفته گذشته 57 گرید محصول پلیمری در بورس کالای ایران عرضه شد که از این تعداد 35 گرید با رقابت از سوی خریداران مواجه شدند.

    به عقیده کارشناسان بازار پتروشیمی، معاملات هفته گذشته نشان می دهد همچنان بازار پلیمرها با رونق روبه رو است و احتمالا روند قیمت ها همچنان صعودی باشد.

    با این حال در هفته ای که گذشت، پی وی سی ها، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی پروپیلن ها و ... از محصولاتی بودند که مورد توجه خریداران قرار داشته و با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

    در همین حال در گروه محصولات شیمیایی نیز برخی از محصولات با رقابت و برخی دیگر نیز با نرخ پایه خریداری شدند. به گفته کارشناسان این بازار، حجم تقاضا در بازار محصولات شیمیایی واقعی تر از پلیمرها است. از سوی دیگر بازار محصولات شیمیایی با آرامش بیشتری نسبت به پلیمرها روبه رو است.

    البته در گروه شیمیایی ها، اوره، کریستال ملامین، زایلین مخلوط، منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

    از سوی دیگر محصولاتی همچون اسیداستیک، سودکاستیک، دی اتیل هگزانول، الکیل بنزن خطی و استایرن هم با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

    به عقیده کارشناسان بازار گرچه روند بازار پتروشیمی ها افزایشی پیش بینی می شود ولی احتمالا روند مثبت بازار در گروه پلیمرها بیش از شیمیایی ها باشد و از این رو به نظر نمی رسد که در آینده شاهد تغییرات عمده در بازار محصولات شیمیایی باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو