عصر خودرو

پیام تبریک مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسب عید سعید فطر

عصر بازار- مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب و همه فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در سطح کشور تبریک گفت.

پیام تبریک مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسب عید سعید فطر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شاتا، متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَی مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَی مَا أَوْلانَا.

    مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب و همه تلاشگران عرصه صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

    قابل کتمان نیست که حضور فعالانه و تلاش روز افزون همه تولیدکنندگان، صنعتگران، معدنکاران، بازرگانان و اصناف مومن و روزه دار در اقصی نقاط کشور برای تولید و تامین حداکثری نیازهای عمومی مردم به انواع اقلام کالایی به خصوص مایحتاج ضروری، در طول یک ماه مبارک رمضان و در شرایط خاص اقتصادی کشور و شیوع کرونا، کاملا ستودنی و چشمگیر بوده است.

    امید که به فضل الهی، این سرمایه گرانبهای معنوی که با یک ماه خودسازی به توشه فعالان صنعتی، معدنی و تجاری افزوده شده است در ادامه مسیر خدمت رسانی و تعالی کشور موجب خیر و برکت بیشتر شده و یاریگر مردم برای تحقق اهداف سال جهش تولید باشد.

    ضمن تبریک و شادباش مجدد عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، برای همکاران ارجمند صنعت، معدن و تجارت اعم از بخش خصوصی و دولتی و همچنین خانواده های معزز آنان، سلامتی و توفیق روزافزون همه عزیزان را در مسیر تحقق آرمان های والای جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

    برچسب ها