عصر خودرو

فروش شکر با قیمت بیش از ۳۵۰۰ تومان تخلف است

عصر بازار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان (صمت) درباره فروش شکر با قیمت بیش از ۳,۵۰۰ تومان در بازار گفت: هرکسی شکر را بیش از ۳,۵۰۰ تومان بفروشد متخلف است زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.

فروش شکر با قیمت بیش از ۳۵۰۰ تومان تخلف است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مهدی حسینی نژاد درباره قیمت و موجودی شکر در استان کرمان اظهار کرد: در استان سالانه 65 هزار تن شکر نیاز داریم که شرکت غله برنامه ریزی کرده و نزدیک به 3 هزار تن سهمیه برای استان گرفته است.
    وی افزود: از این میزان، یک هزار و 580 تن شکر به استان آمده و طبق قانون انتزاع، هم برنامه ریزی، تأمین و هم تنظیم بازار به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.
    حسینی نژاد با بیان اینکه توزیع 1580 تن شکر بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با قیمت هر کیلوگرم 3,500 تومان بوده است ادامه داد: در جلسه هفته قبل ستاد تنظیم بازار مصوبه داشتیم که سازمان جهاد کشاورزی پیگیری کند تا شکر خام برای کارخانه تصفیه شکر سیرجان و بردسیر گرفته شود و در نتیجه شکر در این دو کارخانه، تصفیه و در استان توزیع شود.
    رئیس سازمان صمت استان کرمان درباره شکر با قیمت بیش از 3,500 تومان در بازار گفت مردم می‌توانند گران فروشی را از طریق سامانه 124 گزارش کنند که با متخلفان برخورد می‌شود زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.
    مجید نژاد بیگلری، مدیر شرکت غله منطقه کرمان بیان کرد: یک هزار تن شکر در انبارهای استان ذخیره است و از 26 بهمن 97 تاکنون 3 هزار تن شکر در استان توزیع شده است.
    وی افزود: برای ماه مبارک رمضان درخواست 4 هزار تن شکر برای استان کرمان داده ایم که براساس موجودی کشور و جمعیت حتماً سهمیه تا آخر هفته ابلاغ می‌شود.
    مدیر شرکت غله منطقه کرمان گفت: خوشبختانه هم اکنون شکر در سطح استان در حال توزیع است و فقط امیدواریم درست این توزیع صورت گیرد اما در کل وضعیت استان در حوزه توزیع شکر خوب گزارش شده است.

    برچسب ها