عصر خودرو

سود هرسهم ۹ماهه «هرمز» به ۹۵۳ریال رسید

عصر بازار- شرکت فولاد هرمزگان جنوب در صورت های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، با سرمایه ۱۵هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۹۵۳ریال اعلام کرد.

سود هرسهم ۹ماهه «هرمز» به ۹۵۳ریال رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در صورت های مالی 9ماهه منتهی به 30آذر1397 سود این دوره را 953ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی این دوره نسبت به دوره گذشته را با رشد 504درصدی مبلغ 15هزار و 302میلیارد ریال و سود خالص را با رشد 629درصدی مبلغ 14هزار و 298میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته این شرکت به 13هزار و 589میلیارد ریال رسید.

    «هرمز» در نظر دارد فروش محصولات با تاکید بر محصولات با ارزش افزوده بالاتر را افزایش دهد و مقدار تولید را به یک میلیون و 500هزار تن برساند. همچنین فروش خود را با تمرکز بر بازار صادرات افزایش دهد.

    این شرکت برای دوره 3ماهه منتهی به 29اسفند1397، پیش بینی کرد که نرخ گندله متاثر از نرخ شمش (21درصد شمش خوزستان) است که به تبع افزایش در قیمت شمش با افزایش قیمت گندله مواجه می شویم. همچنین با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت الکترود در 3ماهه پایان سال96 و اتمام موجودی از محل خریدهای قبلی با افزایش اثر در بهای تمام شده این کالای استراتژیک مواجه است. ضمن اینکه با افزایش نرخ ارز قطعا در کالاهای نظیر اقلام نسوز و مواد اولیه و قطعات وارداتی شاهد افزایش قیمت خواهد بود

    برچسب ها