عصر خودرو

با حضور مدیران شستا، تاپیکو و پتروشیمی غدیر عنوان شد:

افزایش تولید و کسب سود ۳ رقمی؛ خط مشی پتروشیمی غدیر

عصر بازار- بیانک گفت: استقبال کم نظیر کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آفریقایی برای خرید pvc غدیر، بیانگر برند و نشان برتر پتروشیمی غدیر در میان سایر تولید کنندگان بین المللی است

افزایش تولید و کسب سود ۳ رقمی؛ خط مشی پتروشیمی غدیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، مدیر عامل شستا و هولدینگ تاپیکو از مجتمع پتروشیمی غدیر و روند تولید محصول در این شرکت بازدید کردند.

    در این بازدید که با مدیران و روسا و نمایندگان کارگران انجام شد گزارش های جامعی توسط  مدیران واحدهای مختلف پتروشیمی غدیر ارائه شد.

    پس از گزارش مدیران واحد ها، امین بیانک مدیر عامل پتروشیمی غدیر ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی بابت حضور رضوانی فر و  مخدومی ،به ارائه ی گزارش عملکرد 9 ماهه ی 97 پرداخته و از  روند روبه رشد و کسب موفقیت های مداوم و افزایش درآمد شرکت خبر داد.

    مدیر عامل غدیر افزود : سود پیش بینی شده ی سال جاری  40 میلیارد تومان برآورد شده بود اما به فضل خداوند و همت همه ی پرسنل عزیز و زحمتکش و علیرغم اورهال دو ماهه و تعمیر رآکتور، تنها در 9 ماهه ی 97  بیش از 80 میلیارد تومان سود کسب کردیم.

    بیانک به وجود مشکل در تهیه ی مواد اولیه و دشواری تامین کلر و EDC  اشاره کرد و عنوان داشت :  علیرغم اینکه به همت پرسنل شرکت در بهترین شرایط برای تولید با ظرفیت کامل هستیم اما متاسفانه کمبود مواد اولیه موجب آن شده است که ظرفیت تولید اسمی کارخانه را کاهش داده  و از مدیران عامل محترم شستا و تاپیکو تقاضای رسیدگی جهت رفع این مشکل با همکاری و هماهنگی سایر مجموعه های مربوطه را داریم.

    امین بیانک در خصوص وضعیت رفاهی کارکنان و کارگران این شرکت ابراز داشت :  مهمترین بخش هر مجموعه صنعتی یا تولیدی ، جایگاه نیروی انسانی یا همان منابع انسانی آن مجموعه است، و ما از زمان تصدی این مسئولیت در پتروشیمی غدیر به این مسئله توجه ویژه ای داشته ایم و با تاکید بر افزایش سطح رفاهی  پرسنل و خانواده های محترمشان، موضوع منازل 224 واحدی را مطرح نموده و از سپری شدن مراحل نهایی جهت آغاز مجدد احداث و اعطای آن ها به همکاران مژده دادند.

    مدیرعامل پتروشیمی غدیر در ادامه افزود : از دیگر موارد مربوط به منابع انسانی در مجموعه غدیر ، اجرای طرح رتبه بندی یا همان طبقه بندی و همسان سازی جایگاه نیروی انسانی میباشد که افتخار میکنیم اولین شرکت در سطح مجموعه های تاپیکو بودیم که در سال 1395 این موضوع را به اجرا در آوردیم .

    بیانک در خصوص جایگاه بین المللی پتروشیمی غدیر بیان داشت : استقبال کم نظیر کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آفریقایی جهت خرید pvc غدیر، نشان از برند و نشان برتر پتروشیمی غدیر در میان سایر تولید کنندگان بین المللی دارد و  تلاش می کنیم  جهت ایجاد دفتر  فروش مستقیم و ساماندهی کانال های مالی با این کشورها اقدامات لازم را انجام نموده و از مهمترین برنامه های پیش روی غدیر است.

    در ادامه محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا ضمن ابراز خرسندی از حضور در پتروشیمی غدیر و دیدار با همکاران اظهار کرد : پیشرفت ها و موفقیت های پتروشیمی غدیر  بسیار چشمگیر و موجب فخر و غرور و شادی بخش برای ما و سایر ملت شریف ایران است.

    وی افزود : این پیشرفت ها و موفقیت های غدیر را مرهون و مدیون سرمایه های عظیم انسانی و پرسنل سختکوش این شرکت دانسته و ضمن ابراز خرسندی بابت ترکیب سنی جوان شرکت، بزرگ ترین و اصلی ترین دارایی غدیر را همین پرسنل دلسوز و زحمتکش عنوان کرد.

    مدیر عامل شستا با اشاره به گزارش مدیر مالی غدیر ، ابراز امیدواری کردند که به خواست خداوند و با همین همت و تلاش که در پرسنل غدیر دیدیم در  پایان سال 97 رسیدن به رقم فروش 800 میلیارد تومان و کسب سود 100 میلیارد تومان مد نظر است.

    محمد رضوانی فر در خصوص روند تولید محصول با اشاره به گزارش های فنی مدیران پتروشیمی غدیر عنوان داشت : علیرغم دشواری های تامین مواد اولیه، آنچه امروز در غدیر میبینم رسیدن به رکورد تولید بالاتر از سقف 120 هزار تن قابل دسترسی است.

    وی افزود :  اجرای پروژه های مربوط به HSE جزو اولویت ها بوده و عنوان کرد: در صنعت همه چیز قابل جبران است مگر آنکه خسارت جانی برای همکاران پیش بیاید که به هیچ قیمتی قابل جبران نخواهد بود ، و به همین دلیل در بودجه ی 98 پروژه های HSE در اولویت خواهند بود.

    مدیر عامل شستا  در بخش دیگری به  گام بزرگ پتروشیمی غدیر در تهیه ی EDC از شرکت های داخلی و حمایت های بی دریغ مالی و زیر ساختی در راستای تجهیز و تقویت این شرکت ها و رشد ظرفیت های داخلی و قطع وابستگی به بیگانگان و همچنین حمایت بی دریغ از شرکت های دانش بنیان را یک حرکت عظیم ملی دانسته  که در خور تحسین فراوان است.

    محمد رضوانی فر با اشاره به سفر رییس جمهور  به ترکیه خواهان آن شدند که پتروشیمی غدیر با بهره برداری از فضای مناسب ایجاد شده، جهت تقویت مناسبات تجاری با این کشور نقش شایسته ای را ایفا کند.

    مدیر عامل شستا آغاز مجدد احداث منازل 224 واحدی را مژده ای بسیار خوشآیند مطرح کرده  و اظهار کرد :  مجموعه ی شستا و تاپیکو آمادگی کامل دارند تا کلیه ی مقدمات را فراهم نمایند زیرا احداث این منازل باعث افزایش سطح رفاه و رضایت پرسنل غدیر و خانواده هایشان خواهد شد.

    وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای حقوقی غدیر ابراز داشت: از حوزه ی حقوقی مجموعه غدیر جهت احقاق و اعاده ی مطالبات و گریزهای مالی عده ای سودجو و فرصت طلب؛ خواهان برخوردهای شدید قانونی با کسانی هستم  که به دنبال غارت بیت المال و سرمایه های ملی کشور هستند.

    رضوانی فر مدیر عامل شستا در پایان ضمن ابراز خرسندی مجدد از موفقیت های چشمگیر پتروشیمی غدیر ،در خصوص افق این شرکت در سال  آینده و خط مشی مدیران اظهار داشت :  برای سال 98 رسیدن به سقف تولید 150 هزار تن و کسب سود سه رقمی را افق سال 1398 و خط مشی این شرکت اعلام کردند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو