عصر خودرو

در نسبت به سال مالی گذشته؛

سود هر سهم "ثفارس" و "شپارس" افزایشی بود

عصر بازار- شرکت‌ عمران و توسعه فارس و شرکت بین المللی محصولات پارس صورت های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ خود را منتشر کردند.

سود هر سهم "ثفارس" و "شپارس" افزایشی بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، در دوره 12 ماهه یاد شده به صورت حسابرسی نشده، مبلغ 352 میلیارد و 73 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 352 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 31 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    "ثفارس" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به شهریور 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 268 میلیارد و 952 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 269 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    رشد چشمگیر در سود هر سهم "شپارس"

    شرکت بین المللی محصولات پارس با سرمایه 515 میلیارد ریال، در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 به صورت حسابرسی شده، مبلغ 11 میلیارد و 322 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 22 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 267 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    "شپارس" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به شهریور 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ دو میلیارد و 528 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 6 ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود

    برچسب ها