عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

سود هر سهم "وپترو" و "فسپا" افزایشی بود

عصر بازار- شرکت‌های سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و گروه صنعتی سپاهان صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه خود را منتشر کردند.

سود هر سهم "وپترو" و "فسپا" افزایشی بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال، در دوره 6 ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 اردیبهشت ماه 1398، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ 47 میلیارد و 51 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 26 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 550 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، دلیل این افزایش را افزایش 78 درصدی جمع درآمدهای غیرعملیاتی عنوان کرده است.

    "وپترو" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اردیبهشت 97، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 7 میلیارد و 386 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ چهار ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    رشد یک هزار درصدی در سود هر سهم "فسپا"

    گروه صنعتی سپاهان با سرمایه 650 میلیارد ریال، در دوره 6 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1397، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 424 میلیارد و 81 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 652 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل یک هزار و 231 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    گروه صنعتی سپاهان اعلام کرده است در این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده، به دلیل کاهش بهای تمام شده فروش و نیز کاهش مالیات بر درآمد، سه درصد رشد داشته است.

    "فسپا" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 31 میلیارد و 888 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 49 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها