عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته؛

سود هر سهم "تاپیکو" ۳۲۰ درصد جهش داشت

عصر بازار- سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

سود هر سهم "تاپیکو" ۳۲۰ درصد جهش داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با سرمایه 81 هزار و 500 میلیارد ریال، در دوره 6 ماهه منتهی به 30 آبان ماه 1397، مبلغ یک هزار و 699 میلیارد و 125 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 21 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 320 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، دلیل این رشد را افزایش 27 درصدی جمع درآمدهای غیرعملیاتی و نیز کاهش 43 درصدی هزینه‌‍ های مالی عنوان کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 6 هزار و 309 میلیارد و 305 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "تاپیکو" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اردیبهشت 97، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 381 میلیارد و 233 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 5 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص کرده بود

    برچسب ها